30 Mayıs 2012 Çarşamba

Köfteci İle Röportaj


KÖFTE-TAVUK PİRZOLA-SUCUK

Okulumuzun e1 binasının arkasında ki otoparkta köşede seyyar bir araba da satılan köftenin tadına biz ancak bu sene varabildik. Süleyman ağabey ile içten ve samimi bir sohbet edip hem de köfte ekmek yedik.

Merhabalar, öncelikle adınızı öğrenelim.

Merhaba ben Süleyman Zümrüt.

Kaç yıldır bu işi yapıyorsunuz?

31 yıldır.

Peki, ne zamandır buradasınız?

2 yıl diyelim. Yani iki yılı geçti de biz 2 yıl diyelim.

Neden yer olarak burayı seçtiniz?

Ben buranın çok eskisiyim, bu semtin çok eskisiyim. Burada sizin okulunuz daha yokken sizler bilmiyorsunuz burada halk pazarı vardı benim orada dükkânım vardı. Yıkıldığı için ve okul yanı olduğu için tekrar burayı tercih ettim.

En yoğun olduğunuz günler?

Hafta arası. Yani Pazartesi ve Cuma günleri arası. Hafta sonu biraz daha işler düşüyor.


Memnun musunuz işinizden?

Çok memnunum.

Peki bizimle paylaşabileceğiniz bir lezzet sırrınız var mı?

Şimdi ben çok özel şeyler kullanmıyorum. Yani her şeyin doğalını kullanmaya çalışıyorum. Yani öyle sahtekârlıkla olmaz bu işler, dürüst olacaksınız. En büyük şeyim benim dürüstlüktür. Asla dürüstlüğümden ödün vermem. Bunu yıllardır da bütün müşterilerim bilirler.  Sadece bu konum itibariye dışarıda beni tanımayan insanlar farklı görebilirler. Tabi dükkân olsa daha farklı olabilirdi. Ama  buda böyle bir furya. Lezzet konusuna gelince dediğim gibi her şeyi olması gereken şeylerden yapıyorum dışarıdan olmaması gereken şeyler eklendi mi o lezzeti alamıyorsunuz. İşte sır burada.


Röportaj videosunu aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.

http://www.youtube.com/watch?v=uYjBZK4U6gg

0 yorum:

Yorum Gönder